Ansatte

Andungan

Vilde Møller Tangstad

Stilling: Pedagogisk leder

Vilde er utdannet barnehagelærer og kjenner barnehagen godt, har vært innom som vikar ved flere anledninger helt fra barnehagens oppstart. Og fast ansatt i flere år. våren 2024 er hun tilbake fra en permisjon og blir mest på Andungan : )

Stine-Merete Brekk Nygård

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider

Stine-Merete er utdannet Barne og ungdomsarbeider, Har jobbet hos barnehagen siden vi startet i 2010. Barnehageåret 2023/24 skal hun jobbe på Andungegruppa.

Javad Hassani

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider

Javad er utdannet barne og ungdomsarbeider. Javad har jobbet hos oss siden 2015 . Fra våren 2024 skal han jobbe mest med barna på Andungegruppa

Jeanette Ramfjord

Stilling: Barnehagelærer

Jeanette er utdannet barnehagelærer hun har jobbet hos oss tidligere og skal nå hjelpe oss frem til sommeren. Jeanette blir å jobbe på Andungene. Vi gleder oss over å få en pedagog til i arbeid.

Julie Stegli

Stilling: Lærling

Julie skal fra høsten 2022 være lærling hos oss, hun blir å se på alle grupper men fra våren 2024 aller mest på Andunger

Hønan

Sigurd Alsaker

Stilling: Assistent

Sigurd kom til oss som vikar januar 2021 og har siden det vært veldig mye på jobb hos oss. Barnehageåret 23/24 fortsetter han på Hønegruppa i full stilling.

Sunniva Meyer Sørensen

Stilling: Pedagogisk leder

Sunniva begynte som vikar vinteren 2020, er nå fast ansatt. Hun kombinerer jobb med studier for å bli barnehagelærer og er nå ferdig med 2 av 4 år. Barnehageåret 23/24 skal hun være pedleder for barna på Hønegruppa.

Ørnan

Lene Anette Nesjan Sprekenhus

Stilling: Pedagogisk leder

Lene Anette er barnehagelærer med fordypning innen friluftsliv, natur og nærmiljø. hun har også tatt ekstra utdannelse i veiledning. Hun kommer fra gård og har gått snekker-linja på videregående. Lene har jobbet hos oss siden 2018.

Lise Marita Johansen

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider

Lise Marita er utdannet barne og ungdomsarbeider. Hun har tidligere jobbet i både private og kommunale barnehager i kommunen. Hun har jobbet hos oss siden høsten 2020. Barnehageåret 23/24 skal hun jobbe på Ørnegruppa hun tar over pedlederansvaret i perioden Kari er i mammapermisjon.

Andre ansatte

Linda Skeide

Stilling: Styrer
linda.dagligleder@fjellsoya.no

Jeg er utdannet førskolelærer og bonde. Etablerte Fjellsøya Barnehage som en privat barnehage i 2010 der jeg og samboer Kenneth er eiere. Jobber nå som styrer og veksler på å være på kontoret og sammen med barna. Er ofte med på turer der vi har aktiviteter som inkluderer gården, hestene eller båten. Skal påse at både store og små trives. At barnehagen drives i tråd med gjellende lovverk, og vår visjonen om å gi barna opplevelser blant dyr og natur.

Kari Husbyaune

Stilling: Pedagogisk leder

Kari er Barnehagelærer med fordypning i friluftsliv, har tilleggsutdanning innen pedagogisk ledelse og læringsmiljø og i Fysisk-motorisk utvikling og aktivitet i barnehagen. Kari har jobbet hos oss siden 2018. Fra nov 23-sommeren 2024 har Kari mammaperm

Heidi Tangen

Stilling: Vikar

Vi har fått en ny vikar : ) Hun heter Heidi Tangen hun er grafisk designer, men har også jobbet mange år i barnehager på Østlandet. Nå har hun funnet lykken her i Brønnøysund og har tid og lyst til å jobbe som vikar. Vi gleder oss til å bli kjent og er veldig glad for at hun ønsker seg til oss.

Kenneth Tjønnøy

Stilling: Eier

Eier av barnehagen sammen med samboer Linda Skeide. Er ofte å se med Traktor til barnas begeistring eller på besøk for å få kaffe og se hvor samboeren bruker så mye tid.

Siri Møller

Stilling: Assisterende styrer

Siri har vært styrer siden 2010, men har nå skiftet tittel fra styrer til assisterende styrer fra 01.01.21. Jobber deltidsstilling. Jobber sammen med Linda på kontoret og passer på at både små og store skal ha det bra hos oss. Utdannet førskolelærer i 93, med videreutdanning i idrett, HMS, folkehelsearbeid og styrerutdanning. Har masse erfaring fra små og store barnehager. Har jobbet i Fjellsøya siden vi startet i 2010.