Skal dere søke barnehageplass? Velkommen til Fjellsøya gårds- og friluftsbarnehage :-)

Ønsker du å søke barnehageplass hos oss må du søke innen 01.03.22. Ta gjerne turen innom om dere ønsker å se hvordan vi har det i Fjellsøya. Ta kontakt med oss per tlf eller mail om du ønsker informasjon eller komme på besøk. Klikk her for mer info.

Vi koser oss i vakre omgivelser både i barnehagen og på gården vi er tilknyttet.

Vi får noen ledige plasser, og vi gleder oss til å bli kjent med nye barn og foreldre :-)

NB! For å være en del av hovedopptaket må dere sette oppstartsdato senest 15.12.22. Er ønsket oppstart etter dette vil søknaden bli satt på venteliste.

Vi har mange fine utearel og boltre oss på. Ønsker dere mer informasjon er det bare å søke mer her på hjemmeisden. Dere vil finne informasjon både om vår visjon, hva vi driver med, hus og uteområder, folk og dyr :-)

Velkommen til oss :-)