Åpning av gapahuk på Heia :-)

Offisiell åpning av gapahuken på Nord Heia, hele 3200 cm over havet! Saken kan leses på BA-nett også. Lørdag 24 juni inviterte vi i Fjellsøya barnehage på bålkaffe, kaker og saft i anledning åpning av vår nye flotte gapahuk. Den er en gave fra nedlagte Barnetun Barnehage, og vi håper gapahuken blir til glede for mange. Klikk her for bilder.

Vi serverte logo-kake, skuffkaker, saft og Svarthopen-kaffe.

Glomfjord hornmusikkforening tok skogs-turen og gav oss en opptreden med korpsmusikk. De gav oss en leksjon om alle instrumentene, og spilte bl.a «you`ve got a friend in me» fra filmen Toy story. Naboer, barn og familier fikk en kjempefin opplevelse i godt vær til og med!

Fra gapahuken ser man fjell både i nord, sør, øst og vest, inkludert alle som er med i sagnet om Torghatten. Sagnet er skrevet ut og hengt opp, til glede for alle som kommer.

Eier linda Skeide delte ut gave til korpset som takk for konserten. Diplom for innsatsen, Svarthopen-kaffe, (fra Sigve Saltemark) og litt godter til den 8-timer lange bussturen heim til Glomfjord!

Fjellsøya Barnehage takker Barnetun barnehage som gav oss denne flotte muligheten, foreldre, ansatte og venner som har bidratt med dugnad og Glomfjord musikkorps for musikkstunda. Så håper vi mange får seg ei fin stund på Nord heia i årene fremover.

Rakk en omvisning i barnehagen også. Her fikk en ivrig BMK`er prøvd seg i zipline 😊