Lucia og likestilling

Luciafeiring i skogen med barn og familier har blitt en fin tradisjon!

Luciafeiring med samtlige barn og foreldre er  bare såå trivelig! Luciatoget går fra barnehagen til skogen der foreldre og Andungan (0-3år) venter spente. Alle barn sang kjempebra, tydelig tekst og høy stemme! Litt vanskelig å håndtere både kappe, lys og små tuer og trø over, men vi begynner å få god trening ;)

Som dere ser var det en gutt som var Lucia i år. Vi har jobbet mye med likestilling i barnehagen, og er veldig fornøyd med at det er helt naturlig at guttene deltar i trekningen om hvem som får være Lucia! :)

Bålkaffe, gløgg, tomtebrygg og barne-bakte lussekatter og pepperkaker smakte fortreffelig. Hyggelig samvær der barn med familier og ansatte har tid og mulighet til å snakke og kose seg sammen.

Takk for oppmøtet! :)