Slik får du tilgang på foreldresidene

Vi får en del spørsmål om hvordan man får tilgang på foreldresiden på hjemmesiden. Så her er svar på de mest stilte spørsmål og problemstillinger.

Vi må legge inn e-postadressen til foreldre for at dere skal få tilgang på siden, med det samme vi har gjort dette motar dere en e-post som ser slik ut:

Velkommen som bruker av barnehagens nettside

Fjellsøya Barnehage AS har egen nettside som vi håper du som ansatt vil få glede av.

Adressen til vår nettside er http://fjellsoya.barnehage.no/

Med ditt personlige brukernavn og passord får du tilgang til alt innholdet på siden.

Du logger deg på ved å gå på menypunktet «For foreldre» på nettsiden vår. Her kan du holde deg oppdatert på informasjon fra barnehagen til foreldrene.

Din e-post feks navn@gmail er registrert som ditt brukernavn.

Logg inn og angi nytt passord

Fjellsøya Barnehage AS

Svar på denne e-posten ved å trykke på logg inn og angi nytt passord og dere skal få tilgang.

• Har dere slettet denne eposten kan dere gå inn på foreldresiden, deres e-post adresse fungerer som brukernavn, trykk på glemt passord og dere får en ny mulighet til å lage passord
  • Har dere ikke motat e-post slik som den over kan dere sende meg en e-post slik at jeg får lagt inn rett adresse på dere som brukere.

Håper dette var til noe hjelp, ta kontakt på e-post: fjellsoia@hotmail.com om dere har behov. Har kontordag hver torsdag og skal prøve å prioritere dette. Mvh Linda Skeide