Sommerfest 3. juni kl 14.30-16.00

Fredag 3. juni kl 14.30-16.00 inviterer vi til grillmat fra sjø og land på gården. Familien til barn som går i barnehagen nå, og nye barn m famille er velkommen til se hvordan vi har det på gården, og spise seg mette sammen med oss.

Vi håper på en koselig stund i godt vær.

Skriv dere opp med antall på liste i gangen eller send en tekstmelding til 988 21208

Vi tar 25 kr pr voksen som faktureres på barnehageregningen i juni. (aug for de nye)

Praktisk info:

•        Alle barn fra alle barnegrupper bringes og hentes på gården denne dagen, husk å parkere opp ved fjøset slik at vi ikke har biler og barn på samme plass.
  •        De som skal sove trenger vogn til soving tar med det.
  •        Alle barn må ha med klær etter vær, ryggsekk med mat og drikke til lunsj og et klesskift.
  •        Barna får frokost og grillmat på gården
  •        Vi satser på sommer og sol, men har et lite værforbehold. Meldes det om lyn og torden og striregn flyttes dagen til barnehagen. Bestemmelse om flytting vil bli varslet med sms til alle.

Mvh Personalet i Fjellsøya Barnehage