Søk barnehageplass hos oss

HOVEDOPPTAK I PRIVATE OG KOMMUNALE BARNEHAGER 2024/2025 Søknadsfrist er 1. mars 2024

I Fjellsøya Barnehage kan du søke å få plass til barnet ditt også før det fyller 1 år!
Fra og med et barn fyller ett år og fram til skolestart, har de rett til barnehageplass i sin bostedskommune. Barn som fyller ett år i september, oktober og november, har rett til barnehageplass fra den måneden de fyller år.
Det er felles søknadsskjema til de private - og de kommunale barnehagene.
Elektronisk søkeskjema, samt rutiner ved opptak, finner dere på kommunens hjemmeside.
Søknadsfrist er 1. mars 2024
Vi oppfordrer de som vil ha plass hos oss i Fjellsøya Barnehage til å ta kontakt og gjerne komme på besøk. Send en sms til 98821208 så avtaler vi noe som passer for både dere og barnehagen.
Vi prioriterer å bruke god tid på tilvenning og vil gjerne at dere bruker god tid på å bli kjent med oss. Jo flere ganger dere kan komme innom den siste permisjonstiden jo bedre for alle.